Snuppananni

Sjukstuga

Publicerad 2013-04-09 17:42:22 i Vardagens påhitt,

Å nu sover han igen den lille killen.
Han hade somnat i pappas knä före lunch, efter endast en gurkbit till lunch så sov han igen i vagnen.

Detta är inte likt min vilde lille kille. Han sover sällan lunch numer så att han sover 3 gånger på 7 timmar tyder bara på en sak. SJUK.

När jag hämtade på dagis kändes han inte så varm utan var bara ovanligt trött och loj. Väl hemma så blev han varm och febern bröt ut.

Inte så konstigt med tanke på att några av mina kollegor var sjuk i förra veckan och jag var dålig i helgen och är inte helt frisk ännu.
Men jag ska inte klaga, han är nästan aldrig sjuk. Har nog inte vabbat mer än totalt 10 dagar sen han började på dagis för 1,5 år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela