Snuppananni

Spring i benen.

Publicerad 2013-04-03 21:42:33 i Vardagens påhitt,

Jag vill ut och springa, känna vinden i håret och njuta av att fötterna självsäkert tar mig fram över stenar, rötter och lerpölar.
Skorna har stått på hyllan oanvända alldeles för länge nu.
Jag har hittat en massa skoj löptävlingar som jag vill genomföra under våren/ sommaren/ hösten 2013. Första är blodomloppet i Borlänge den 20: e maj.

I morgon får det nog bli en tur över åkrarna här hemma. Abstinensen börjar bli jobbig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela