Snuppananni

Land o rike runt.

Publicerad 2013-08-01 16:43:45 i Vardagens påhitt,

Nu är snart 3 semesterveckor avklarade. Många mil i bil har de blivit och mycket skoj har vi gjort.

Semestervecka 1: Vi tog det lugnt och skönt i stugan med massa sol och bad. Cyklade mellan oxberg- mångberg.
Helgen bjöd på Skoterdragrace i Dalajärna.

Semestervecka 2: Åter i stugan med sol och bad. Gjorde en dagsutflykt till Sälen.
Var på 5 års kalas hos Rasmus kusin.

Semestervecka 3: jag passade på att vara hemma och måla köksluckor i början på veckan medan solen sken.
Skoterdragrace på Ccw i Rättvik i regn på tisdagen.
Hälsade på min morbror i Härnösand och återsåg mormors gamla torp.
Shopping i Sundsvall.
Tänt ljus på minneslunden i Färila för min pappa.

Under dessa veckor har det regnat 2 dagar. Det är helt ok för mig. Nu får de gärna vara sol och varmt resten av semestern. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela