Snuppananni

11 dagar kvar

Publicerad 2013-02-11 09:58:28 i Vardagens påhitt,

Nervositeten börjar krypa fram. 11 dagar är en kort tid. Helst som halva Sverige ligger i influensa av någon form. Risken att bli smittad är stor.

Jag har inte tid att bli sjuk nu. Stefan ligger hemma med feber och orkeslöshet sedan i torsdags. Jag hoppas att jag är imun mot dessa virus. Jag ser verkligen fram mot detta och skulle bli väldigt ledsen och besviken om jag blir sjuk och inte kan starta.

Det har inte blivit någon träning på länge heller och jag vet inte om jag kommer hinna åka nått mer innan det är dags att ta på nummerlappen och ställa sig i startledet.
Jag får helt enkelt hoppas på att jag håller mig frisk och att formen är på topp när starten går.

Nu är de dags för matlådan och sen blir de trappmaraton resten av dagen.

Ska bli spännande att se hur detta blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela