Snuppananni

6dagar kvar

Publicerad 2013-02-15 16:34:30 i Vardagens påhitt,

Borlänge den 15 februari, 6 dagar kvar innan starten på årets vasaloppsvecka. 6 dagar till starten på Kortvasan. Mitt första Vasalopp.

Men nu ligger jag sjuk.
Började i måndagskväll med feberkänsla, orkeslöshet och frossa.
Jobbade igår och idag i ett långsamt men överkomligt tempo.
Nu har snormaja och nyse kommit på besök. Förhoppningarna är att detta är början på slutet. Att jag ändå ska kunna delta nästa fredag. Surt vore annars.

Fick nyss in posten, vilken lycka. Nya Vasalöparen. Min kväll i soffan är räddad. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela