Snuppananni

Måndag

Publicerad 2013-02-04 09:11:34 i Träning,

Åh då var måndagen här. Kroppen känns som ett ton bly. Stel i nacken och träningsvärken kommer sakta smygandes.

Men det är bara att bita ihop. Nu ska trappor städas i 7 timmar innan jag far hemöver igen. Att springa upp o ner för ca 35 trappor hoppas jag motar bort träningsvärken i benen.

Idag blir det en vilodag från träningen. Men i morgon blir det nog nån mil på skidorna om vi har nån barnvakt.

Nu ska jag börja löpa trappor. Tjing.

Ps. 2xu har kanonbra byxor. Passar bra att ha både att löpa i eller som återhämtning. Jag hade mina för återhämtning av musklerna igår kväll. Kompressionen stagar upp musklerna och bidrar till mindre träningsvärk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela