Snuppananni

46 dagar kvar.

Publicerad 2013-01-07 22:06:50 i Träning,

Nu börjar nedräkningen mot starten i Kortvasan 2013. Det är inte utan att jag börjar bli lite nervös. 46 dagar kvar. 46 dagar går fort.

Med detta i åtanke så har jag gått ut hårt med träningen. Det har blivit 3 träningspass på 3 dagar nu.

Lördag: skidåkning, 14km. 1tim, 19min. + lite träning på utförsåkning/ bromsning ( rädd för nedförsbackar).

Söndag: skidåkning, 7km. 39min,50sek.

Måndag: löpning, 4,3 km. 30min, 29sek.

Känns skönt i kroppen att röra på sig och se att snitten och tiderna sjunker sakta men säkert.

Dessutom är rutinerna tillbaka i vardagen igen efter 2 veckors ledighet med familjen. Konstigt att säga kanske, men det kändes skönt att vara tillbaka på jobbet igen.

Nu ska jag bädda ner mig och låta kroppen få lite vila innan morgondagens arbete. Ska även planera in lite skidåkning på onsdag kväll om någon vill låna Rasmus nån timme :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela