Snuppananni

Öde

Publicerad 2013-01-15 22:54:33 i Träning,

Här är de glest mellan inläggen nu. Jag jobbar mest hela tiden, är de inte med jobbet så sitter jag vid symaskinen och fixar beställningar. Så bloggen får inte så mycket kärlek nu.

Träning har de heller inte blivit så mycket av. Förra veckan tog vi en kvällsrunda i skidspåret tillsammans med en arbetskollega till Stefan. Vi valde två varv och körde på ungefär samma tider som förut. Jag börjar känna mig mer säker på åkningen nu och är inte lika rädd för backarna längre, vilket känns skönt.

Dock har jag åkt på en inflammation i vänster axel så nu blir de lite vila denna vecka.

Nu ska jag krypa ner i sängen bredvid min son och sova gott. I morgon väntar jobb igen :) natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela