Snuppananni

Runt knuten

Publicerad 2013-01-05 23:20:00 i Vardagens påhitt,

Igår var vi ute och lekte lite i våran kohage och på åkern med skotrarna.
Sambon fotade sin skoter lite eftersom den ska säljas. När vi stod där i kohagen och fotade så råkade jag titta ner i snön där vi stod. Vad såg jag, om inte lodjursspår.
Jag vet ju att vi har lite olika djur lufsandes runt gården. Tidigare i vintras så gick det lodjursspår tvärs över gården. Skulle vara så läckert att sitta i fönstret en hel natt och spana om man skulle få se en på nära håll.
Utöver dessa lodjur så har vi även räv, bondkatt, grävling, rådjur, hare, ekorre och möss och en hel bunt med andra djur här på gården.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela