Snuppananni

Matchande

Publicerad 2013-07-02 14:16:23 i Träning,

Nu har jag återigen shoppat. Denna gång blev det ett par välbehövliga MTB handskar.

Jag får oerhört ont i händerna när jag cyklar och blir lätt kall och stel.
Har kollat runt efter ett par snygga cykelhandskar ett tag men aldrig hittat några snygga i min storlek. Dem ska ju helst matcha resten av kläderna och även cykeln.

Men i Valbo så fanns det. Rosa som allt annat såklart och i min storlek. Nu blir de en cykeltur till kvällen och testa dem.

En fundering: är man galen om man väljer att ta cykeln 1 mil för lite fika med släkten för att sen cykla hem 1 mil igen?
Hursom så var de så vi gjorde förra veckan när det vankades födelsedags fika. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela