Snuppananni

SOG 2013

Publicerad 2013-06-02 09:00:33 i Träning,

Scandinavian outdoor games 2013.

Nu är vi på plats. Nummerlapparna är uthämtade.

Om 1,5 timme är de dags för start. Vi var nog bland de första på plats men nu börjar de komma lite mer folk.
De gråa molnen hänger tungt här över lugnet. Men SMHI har lovat uppehåll fram till 11 ungefär så vi hinner nog precis gå i mål innan de blir blött.

5 km terräng löpning i skogen runt Lugnet. Finns även många andra aktiviteter att prova på.
Vi var ca 240 anmälda i onsdags och nu har de ramlat in många fler efteranmälda. Med tur kommer jag inte sista. :)

Detta ska bli väldigt kul att delta i. Förhoppningsvis så blir de en bra tid om kroppen vill samarbeta idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela