Snuppananni

Blodomloppet

Publicerad 2013-05-20 14:22:47 i Träning,

Nu är det snart bara 4 timmar kvar innan starten går för årets blodomlopp här i Borlänge.

På dessa fyra timmar ska jag jobba 1,5 timme. Åka hem, byta kläder, äta mat och göra mig klar för avfärd på Max 1 timme. Sen sätta mig på cykeln och värma upp med ca 1 mil cykling. Väl på plats på sportfältet blir de uppvärmning innan starten går klockan 18.30.

Kommer antagligen bli trångt i starten då det totalt är närmare 9000 anmälda till 3 olika klasser.
Vi startar i sista klassen, 5 km löpning.
Jag ska göra mitt bästa och hoppas på en bra tid i mål.
Efteråt ska vi leta rätt på våran son som är där tillsammans med farfar och cykla 1 mil hem igen.
Det blir ett riktigt motionspass idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela