Snuppananni

Loppis fynd

Publicerad 2013-05-25 15:06:53 i Vardagens påhitt,

Årets första loppis i bergslagsbyn var idag. Jag hade bestämt att jag skulle dit och kika. Alla säger nämligen att det alltid är mycket folk och bra kvalité på den loppisen.

Väl på plats så spanar jag in en tröja åt Rasmus hos första säljaren. En brun med får på. Går dit och kikar, de är en polarn och lytet tröja. I samma sekund som jag tar i tröjan hör jag säljaren säga: alla plagg 10kr/st. Jag tvekar inte utan börjar kika på fler plagg. Efter att jag valt ut alla snygga tröjor i st 98/104 så blir det totalt 6 tröjor. Stefan får betala eftersom jag bara hade kortet på mig. Han prutar ner de till 50kr för alla 6 tröjor.
Det blev ett riktigt bra köp. 3 st tröjor från Me and I, 1 från polarn och pyret och 2 st från Molo. Alla var lite tvättblekta men hela och rena. Perfekta att ha på dagis och leka i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela