Snuppananni

Salomon Trail Tour Falun

Publicerad 2013-05-13 18:10:09 i Träning,

Nu är sommarens aktiviteter i full gång. Nu är jag anmäld till totalt 3 olika arrangemang.

Först ut blir Blodomloppet, 5 km asfalts löpning här hemma i Borlänge den 20/5.
2 veckor senare, den 2/6 är det dags för Salomon Trail Tour, 5km terränglöpning.

Den 6/7 är det sen dags att kasta sig i vattnet i Dalälven och simma 1000meter i årets upplaga av Vansbro Kortsim.

Blir en härlig tränings sommar.

Någon som har koll på fler roliga event som man inte får missa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela