Snuppananni

Total lycka

Publicerad 2013-05-28 19:04:58 i Vardagens påhitt,

Farmor och lillfaster kom nyss hem från en shoppingrunda. Med luriga leenden så kommer dom fram till mig och Rasmus och säger att dom köpt en present till Rasmus.

Ur väskan tar dom fram en Ikea Gosig Katt. En gul. En sån som Rasmus favoritnalle är.
Leendet på Rasmus fyllde hela ansiktet.
Missen och Kompis har nu fått en ny kompis.

När vi kom på att katten var Rasmus favorit så hade den slutat säljas på Ikea och gick inte att få tag på längre.
I vintras lyckades jag hitta en till på tradera. Den bjöd jag hem för 300kr plus frakt. Det blev Kompis.

Den som farmor och lillfaster kom hem med idag hade dom hittat på röda korset för ynka 20kr. Den ska också få heta Kompis berättade Rasmus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela