Snuppananni

ojojojj

Publicerad 2014-02-13 21:11:10 i Vardagens påhitt,

Här ekade det väldigt tomt. Sist var det ju sensommar på denna blogg. Men det har kommit en hel del andra saker emellan. Jag har heller inte riktigt vetat vad jag ska skriva om som någon vill läsa.

Men mitt liv står ju inte stilla bara för att jag inte skrivit här. Jag har uppdaterat min andra blogg en del på sistone och sömnaden är väl en del av det som stulit min tid.

Något annat som även stulit min tid är en andra graviditet som påbörjats under hösten. Just nu är jag i vecka 24+0, alltså precis påbörjat v 25. Spännande och pirrigt. Jag har ju gjort detta tidigare men ändå känns det så nytt. Den nya medlemmen är tänkt att komma den 4 juni.
Rasmus pratar om sin bebis i min mage och om hur han ska ta hand om den osv. Jättegulligt att höra.

Mina tankar och funderingar har även vandrat kring lite andra saker under hösten/ vintern. Vi har hittat ett hus som vi vill köpa och som vi skulle kunna trivas jättebra i. Men än är det inte vårat. Vi har väntat på ett besked och ett pris ända sedan i oktober. Men nu verkar de som att det går mot slutet, så nu är det bara att hålla tummarna att det blir vårat. För då finns det så mycket jag skulle vilja göra. :D

Måste bli bättre på att uppdatera här med, så ni kan hänga med i vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela